Rosorna brukar vara semesternjutning

Jag har den tvivelaktiga förmånen att alltid ha sen och kort semester. Men rosorna brukar vänta och göra mig sällskap. I år hann de före mig och jag tror inte att de kommer att kunna uppbringa ett andra flor till nästa vecka...

Enstaka knoppar återstår, men den stora blomningen är redan över.



Förra årets nykomling Hot chocolate var lika underbar som jag mindes. Den var inte så stor och inte många blommor, men de som kom var desto bättre.



Jag har inte fotodokumenterat speciellt mycket av rosorna i år. För mycket ljus eller för lite ljus... då är det bättre att bara sticka ner näsan i blommorna och njuta av stunden. ♥ ♥ ♥


3 kommentarer:

  1. Hot Chocolate låter fräckt och i kombination med god doft måste det bli helt rätt. Du har gjort rätt som njutit av doften. Dokumentation kan man ta en annan gång. Hoppas ändå du får en fin semester!

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera
  2. Hej Charlotta!
    Det mesta har blommat tidigt i år, Louise Bugnét har nya knoppar, och det är jag glad för. Hot Chocolate är riktigt vacker.
    Ha en riktigt skön semester /Marika

    SvaraRadera
  3. These flowers are absolutely stunning, I wish that my garden turns out just as nice as yours. Loving the colors, thanks for the share, love checking out your blog. Keep up the posts.
    World of Animals

    SvaraRadera


Stort tack för att du tagit dig tid för en kommentar!


Alla anonyma kommentarer hamnar i skräpposten och de raderas utan granskning. Har du ingen blogg kan du kommentera med namn/webbadress och bara fylla i namn.