Lavendel-älskare


Den silverstreckade pärlemofjärilen älskar också lavendeln.

3 kommentarer:

  1. Vi är många som delar den glädjen
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Vacker bild! tror att jag också fångat en pärlemofjäril på bild men den är tecknad tvärtemot, med mer svart alltså, eller är det nåt annat.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också lavendel men tyvärr vill den inte bo hos oss. Jag har försökt många gånger och blandat i mycket sand men det har inte hjälpt. Ci har ju lerjord. Nu har jag gjort ett nytt försök och planterat den i upphöjda blomlådor som står på marken. Få se hur det går. Dom är i alla fall kvar över sommaren. Jag får väl odla den som en ettåring annars. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera


Stort tack för att du tagit dig tid för en kommentar!


Alla anonyma kommentarer hamnar i skräpposten och de raderas utan granskning. Har du ingen blogg kan du kommentera med namn/webbadress och bara fylla i namn.