Högsommarblommor i november


   


Vackert och högsommarlikt i trädgården nu.

6 kommentarer:

  1. Ciao, belle le tue immagini, adoro i fiori e la natura e sono i soggetti che preferisco nelle mie foto. Buona domenica

    SvaraRadera
  2. Ibland kan jag bli så trött på Astrantian, så jag klipper av alltihop. Men egentligen är den fin och speciellt när man ser den nära som på fotot.

    SvaraRadera
  3. Ja, det er utroligt, som det har blomstret længe i år. Lavendlen er fin på fotoet.
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvaraRadera
  4. Hm, jag kanske skulle våga mig ut i trädgården och kolla om något vill blomma även hos mig. Ser ju fantastiskt ut det där.

    SvaraRadera
  5. Visst har det varit, och är fortfarande, en fantastisk höst. Våra rosor blommar fortfarande. Underbart! Fina bilder på blomster från din trädgård så här i November.

    SvaraRadera
  6. Smukke billeder. Stjerneskærm er blevet en af min ynglingsblomster.
    Dejligt at det har været en mild oktober.

    SvaraRadera


Stort tack för att du tagit dig tid för en kommentar!


Alla anonyma kommentarer hamnar i skräpposten och de raderas utan granskning. Har du ingen blogg kan du kommentera med namn/webbadress och bara fylla i namn.