Nu kommer de tillbaka


Nu kommer de tillbaka i ett andra flor. Trädgårdsnävorna blommar igen. Härligt och färgstarkt i slänten.

Något annat som kommer tillbaka är trädgårdsfärger. Varje lördag från oktober till mars kommer jag att presentera ett färgtema och lägga upp en länklista. Alla som vill dyka ner i arkivet och leta fram fina bilder är välkomna att delta.

Trädgårdsfärger

Ditt inlägg på din blogg kan se ut hur som helst. Det kan vara en bild, massor med bilder, utan ord eller med en hel berättelse om hur du har upplevt just den färgen under säsongen som gick. 
Välkomna gamla och nya deltagare i trädgårdfärger. 4 oktober kör vi igång.

7 kommentarer:

  1. Vad roligt! Då har jag något att göra nu när jag är sjuk, jag kan leta blommor efter färg i mina mappar! Så är jag ordentligt förberedd/ Titti

    SvaraRadera
  2. Det ska jag försöka hänga på. Det var roligt förra året.

    SvaraRadera
  3. Really beautiful flowers !

    SvaraRadera
  4. Så herlig hvor denne fine sommeren har bragt oss flere doble blomstringer. Lekker, den fylte storkenebben. Kjempeflott at du setter igang igjen fargetema utfordringen. Jeg fikk ikke med meg den forrige gang. Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  5. Va roligt att du fortsätter med färgutmaningen - jag skall försöka hänga på i år också:-)
    Kram Nora

    SvaraRadera
  6. Vilka tacksamma nävor! Mina är inte lika tacksamma, dom är liksom borta! Ska se om jag kan haka på färgtemat!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Visst är de tacksamma de vackra Nävorna. Här har de fått byta plats så det blir ingen blomning förrän nästa år. Längtar dit redan.
    Ohh så kul med färgtema igen det gillade jag verkligen en huvudkliare blev det.
    Ha en fin fredag
    kram Meta

    SvaraRadera


Stort tack för att du tagit dig tid för en kommentar!


Alla anonyma kommentarer hamnar i skräpposten och de raderas utan granskning. Har du ingen blogg kan du kommentera med namn/webbadress och bara fylla i namn.